Re: Poczatki zmierzchu Windows NT

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Tue 10 Dec 1996 - 18:57:09 MET

On Tue, 10 Dec 1996 16:59:39 +0100, Gregorio Kus wrote:

>to ciekawe.
>moze podrzucisz kilka szczegolow?
>musieli przeciez jakos to uzasadnic.

znalazlem w archiwach InfoWorld Electric na web'ie
artykul na ten temat.

http://www.infoworld.com/cgi-bin/displayArchives.pl?dt_iwe48-96_2.htm

najbardziej ucieszylo mnie wiadomosc, ze CEO Comapq'a
zazadal podobno od M$ aby im placil za preinstalowanie NT
na serverach Compaq'a.

Grego

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi