Re: Odp: Windows 95 niszczy mi pliki

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Tue 10 Dec 1996 - 13:23:44 MET

9 Dec 1996 23:04:37 +0100, pcplusch_at_medianet.com.pl (Janusz
Radzienczak) napisał(a):

>win95 od a
>tescie
>formatowac i
>partycje innym
>danych moze

>rozgoryczony :).

>STRONA!!!)
>
>Wyjasnij mi wiec dlaczego moj 3GB IBM z dwoma partycjami
>(2GB i 1GB) spartycjonowany wlasnie fdiskiem od Win95 od
>miesiaca dziala bez zarzutu? Chyba nie powinien?
>Janusz

Sprawdz sobie znaczniki partycji - jesli masz OE i OF i uzywasz DOS-a,
to nie znasz dnia ani godziny. Zreszta napisalem "moze byc" - za PCWK.
I wszelkie pytania do nich!

PS. I nie uzywaj "Odp:" w subjectach - zle sie kojarzy i burzy
porzadek listow.