Re: Instalacja OS-a

Autor: Marcin Debowski (agatek_at_urethan.chem.pg.gda.pl)
Data: Mon 09 Dec 1996 - 11:32:21 MET

Artur Lutze <alutze_at_waw.pdi.net> wrote:
: nie zglaszal, nawet przy uzyciu driverow, z ktorymi chodzil podczas testu
: w firmie. To mi wyglada jakby moja plyta glowna podchodzila w jakis S Z C Z E-
: G O L N Y sposob do obslugi napedow...

Jedno szybkie pytanie. A nie masz Ty czasami jakiejś karty VLB wpiętej w
ten jedyny slot VLB ? Dotyczy to szczególnie karty graficznej. Nie wiem
jak inne karty, ale taka s3 805/801 f-my cośtam-colour żarła się właśnie z
kontrolerem FDD co nie objawiało się zresztą tak od razu a dopiero przy
kopiowaniu dużych plików z i na dyskietkę.

--
Marcin Dębowski
/\/ Technical University of Gdansk, POLYMER TECHNOLOGY DEPARTMENT