Re: Sound Card Shuttle 3d

Autor: Marx (mna_at_csbi.katowice.pl)
Data: Mon 09 Dec 1996 - 07:47:50 MET

Radoslaw Poplawski wrote:

> Dodaj do tego jeszcze max. 50zl i masz Gravisa/Primaxa, wiec sam
> rozumiesz co proponujesz :).
NAWIEDZONY przez GUS
Miałem ci ja GUS classic 1MB, padł mi niestety, i potem kupiłem TRUMP
(SB compatible). Powód? Full compatibility z SB oraz 512 kB RAM na
pokładzie. W grach działa doskonale, pod WIN mam wavetable. Miło
wspominam czasy GUSA (dźwięk o niebo lepszy), ale skórka mimo to nie
warta wyprawki. Tak więc nie rozumiem nawiedzonych z klapkami na oczach
"GUS ONLY"

--
 Marek Nazarko
 mailto:mna_at_csbi.katowice.pl (CSBI S.A. BHT Katowice)