Re: Jaki kupi komputer do internetu?

Autor: Tomasz Jarnot (jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sun 08 Dec 1996 - 21:35:53 MET

On 6 Dec 1996, Andrzej Karpinski wrote:

> optimus harvard. koniecznie z szarym stolikiem.
> karpio

Zeby potem mi sie nikt nie czepial ze zaczynam jakies bluzgi jestem
bardzo spokojnym czlowiekiem ale... No.. a co do komputera do internetu -
tru jest bardzo szeroki wybor zalezy od tego coco zamierzasz robic i ile
masz na to wszystko kasy - generalnie jest tak - kazdy komputer po
zainstalowaniu modemu juz nadaje sie do surfowania po internecie... Im
szybszy modem tym szybciej dostaniesz dane wiec tutaj jest najwazniejsza
czesc zestawu - podstawa to szybki i stabilnie pracujacy modem.. Reszta -
to tak jak w normalnym PC d"do pracy". Jesli chodzi o modemy to specem tu
ie jestem, a o same PC - to juz zalezy od towich finansow...

                                                Jurand