Re: Jak nagrac?

Autor: Artur Wasnik (armen_at_rubikon.net.pl)
Data: Sun 08 Dec 1996 - 20:42:43 MET

Stanislaw Dylak <dystan_at_hum.amu.edu.pl> napisał(a) w artykule
<58c6bi$1ph_at_math.amu.edu.pl>...
> Mam problem
> Idea jest nastepujaca:
> Dziecko siedzi przy komputerze i bawi sie jakims programem (z CD-ROM'u).
> Po skonczeniu zabawy chcialbym wiedziec co kolejno w danym programie
> robilo (tzn. jakie opcje wybieralo, co ogladalo, czego sluchalo).
> Nie chce byc obecny przy tym jak dziecko bawi sie programem aby wszystko
> bylo jak najbardziej spontaniczne (wyniki posluza jako podstawa do
badan).

> Czy istnieje jakas mozliwosc zapisania tego co sie dzialo (na przyklad
> [...]
Nie wiem jakiego systemu operacyjnego używasz.Jeśli jest to Win95
to spróbuj użyć Microsoft Camcoder 97
(freeware na http://www.microsoft.com/office/office97/camcoder )
Program rejestruje wszystkie czynności wykonane w Win95 w formacie AVI lub
w samodzielnym pliku .exe
Pozdrowienia

Artur Waśnik