Re: Jaka plujke warto kupic ?

Autor: Alfsat (alfsat_at_mmi.zalbix.wroc.pl)
Data: Sat 07 Dec 1996 - 15:02:24 MET

> Ale mnie interesuje, jak na tym tle wypada Canon 620 (chyba nikt jeszcze
> nie widział tej drukarki, bo moje prośby o jakie info pozostają bez
> echa). Dla przypomnienia: 4 osobne pojemniki (CMYK), 720dpi kolor, 14mln
> (cena)
> Czy ktoś zaoferuje lepszą drukarkę za taką cenę?
Posiadam CANON BJC-610 to praktycznie to samo, wydruki sa lebsze od EPSONA
(posiadalem go niedawno przez ponad rok) i HP, dlugo sie zastanawialem nad
kupnem, wedlug mnie EPSON jest lebszy w wydrukach od HP ale BBBBardzo
awaryjny :-(
Co do Canona jest on najwolniejszy i to go glownie dyskfalifikuje z
wiekrzosci testow ( w jakiejs gazecie przeczytalem ze gdyby nie jego
szybkosc zajol by 1-sze miejsce a takto zajal jedno z ostatnich). Natomiast
nie wiem co CANON robi z farbami ale zrzarl mi je :-) W miare ograniczalem
sie w drukowaniu w kolorze, duzo zato drukowalem w czarnym natomiast kolor
mi pierwszy zabraklo. Czesto informowal mnie ze ma dysze zapchane i chyba w
przedmuchiwaniu ich tracil farby. W rezultacie po 3 miesiacach wkladalem
nowy tusz

Przy okazji mam prosbe czy wie ktos skad zassac drivery angielskie lub
polskie dla BJC-610 dla WIN95 ??? albo jak ktos ma moze by mi podeslal za
co bym byl BBBardzo wdzieczny. Mam niemieckie i niechca mi drukowac
polskich fontow a firma CANON polska sie na mnie wypchala bo nie kupilem u
nich drukarki

   Satellite ALFSAT BBS tel.+48-71-149377  ( 24.00 - 8.00 )
   mailto:alfsat_at_mmi.zalbix.wroc.pl       @||@        tel1. 071-149377
   http://www.zalbix.wroc.pl/~alfsat      (oo)        tel2. 0601-413083