Re: TSENG ET6000

Autor: Piotr Sobczak (piotrs_at_tch.waw.pl)
Data: Fri 06 Dec 1996 - 10:30:20 MET

Leszek A. Szczepanowski napisal (-a) :

> Eeee tam, ET6000.... Jak juz to MATROX Millenium, albo Mystique.
> "Sie wie co sie ma !"

Ogolnie sie z toba zgadzam, ET6000 (STB) w trybach True Color wyraznie
zwalnia w przeciwienstwie do MGA ktora wtedy rozwija skrzydla. Zreszta
trudno sie temu dziwic, co dwuportowe WRAMy to nie jednoportowa pamiec,
nawet jesli jest tak super szybka jak MDRAM i nie wiele tu pomoze wewnetrzne
128-bitowe GUI Tsenga polaczone z cienkim bo tylko 135MHz RAMDACiem.
Te karty to dwie rozne klasy i raczej nie jestem za tym zeby porownywac
karty z pamieciami jedno i dwuportowymi.

Piotrek

PS. Powaznie "bawilem" sie jedna i druga, prywanie mam ta druga ;)