Re: karty tv

Autor: Pawel Pierscionek (pawel_at_waw.pdi.net)
Data: Thu 05 Dec 1996 - 23:42:23 MET

Artur Siwik <arts_at_delta.ds2.pg.gda.pl> napisał w artykule
<Pine.GSO.3.93.961204105015.18691C-100000_at_delta.ds2.pg.gda.pl>...
> Niedawno byla mowa o kartach tv. Czy ktos moglby sie podzielic
> doswiadczeniami na temat ich uzywania? Jakie warto kupowac?
> Mam karte graficzna Diamond Stealth 64 - co wybrac?

Jezeli masz karte z przetwornikiem 220MHz to uzywasz wysokich
czestotliwosci odswierzania a nie ma karty TV (w rozsadnej cenie), ktora by
byla w stanie wyswietlac cokolwiek w OKNIE przy duzych czestostliwosciach.
Nawet przy srednich sa klopoty - u mnie karta za 10 baniek przy 82KHz
zaklocala obraz poza oknem, wprowadzajac rozne paski!
W Diamondzie (jezeli jest to 3240 lub 3400) jednym z wyjsc aby miec ladne
okienko z TV to kupienie modulu do tejze karty z wejsciem video
(zapomnialem nazwy) i podlaczyc sobie zewnetrzny tuner,badz magnetowid.
Niestety impreza ta jest bardzo droga.

--
Pawel Pierscionek
E-MAIL : pawel_at_waw.pdi.net