RE: nformiatyka ekonomiczna - pytanie

Autor: Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Thu 05 Dec 1996 - 23:11:20 MET

>Mam pytanie do osob zajmujacych sie informatyka w przedsiebiorstwach: Czy
>w wypadku zakupu systemow wspomagajacych zarzadzanie
>np zintegrowane FK-KP-cso_tam-cos_tam) owszechnym zwyczajem jest
>wprowadzanie klauzuli ograniczonej odpowiedzialnosci a jezeli tak to do
>jakiej wysokosci sprzedajacy program odpowiada za straty wynikle z jego
>funkcjonowania?

Z tego co ja wiem, to sprzedajacy program nie odpowiada do zadnej
wysokosci za straty wynikle z uzywania programu.
Program jest tylko narzedziem i jest zbyt wiele form nieprawidlowego
uzycia / naduzycia programu aby programista mogl przewidziec wszytko.
Dlatego NIKT sie do niczego nie zobowiazuje ( najwyzej do usuwania
bledow w programie ). Zwroc uwage, ze zaden producent dlugopisu nie
gwarantuje odszkodowania w przypadku blednego dzialania tego urzadzenia.

> prosze o pilne info!!!
> pozdrawiam
> Maciej

Romek