Re: Dwa win95 na raz?

Autor: Paweł Brandys (brandys_at_astra.mech.pk.edu.pl)
Data: Thu 05 Dec 1996 - 12:14:15 MET

> Czy komus udalo sie zaintalowac dwa win95 na jednym komputerze? Albo jeszcze do kompletu win3.11? Potrzebuje kilku na raz do testowania roznych programow na czystym systemie i nie chce mi sie caly czas przeinstalowywac swojego.
>
> Strog
> strozek_at_alpha.im.pw.edu.pl

Proponuje dwa rozwiazania (odnosnie W95, z W3.11 no problem):
1. Zainstaluj jakiegos Boot Manager`a (np. z OS/2)

2. Zainstaluj win95, potem go np. spakuj. Zainstaluj jeszcze raz w katalogu
o innej nazwie. Poprzedniego rozpakuj.
Teraz tylko trzeba zmieniać w pliku msdos.sys w sekcji paths:
WinDir=...
WinBootDir=...
(odpowiednie katalogi)

Mysle, ze 2. powinno dzialac, ale ja bym wolal 1.

Pozdrowienia

          Paweł
brandys_at_astra.mech.pk.edu.pl