Re: Zdzierstwo? Ceny gazet z CD

Autor: Michael (mike_at_NeptuneNET.com)
Data: Tue 03 Dec 1996 - 22:45:53 MET

On Mon, 02 Dec 1996 08:32:29 +0100, Marek Nazarko
<mna_at_csbi.katowice.pl> wrote:

>Dlaczego ceny gazetek z CD są takie wysokie?
>Weźmy np CHIP. Kosztował sobie on 3 zł. Dodali CD i kosztuje ok. 10 zł.
>Koszt wydania czasopisma i marża na nim się nie zmieniły (w sumie 3 zł),
>wytłoczenie seryjnie CD kosztuje 0,5 zł (mamy 3,5zł), opracowanie
>zawartości CD i marża powiedzmy następne 3zł - choć to gruuuba przesada,
>zobaczcie ile tekstu jest w gazecie, a na CD gotowce i ewentualnie
>dodany programik instalacyjny - mamy 6,5zł i to z niezłą marżą
>(dwukrotną, za czasopismo i za CD, pomijając że koszt papieru i druku w
> [...]

Witaj

Ciesz sie ze ceny w polsce sa taki niskie. Ja mieszkam w stanach i
cena gazety z cd (np. PC GAMER ) jest cos kolo $7.99. Gazeta bez cd
kosztuje w granicach $4-$5.
Nie wspomne juz o ksziazkach. Ostatnio robilem moja strone na www i
chcialem kupic jakas ksiazke o html - najtansza jaka znalazlem to $35.

Pozdrowienia

Michal Smuga
mike_at_NeptuneNET.com