Re: Jeszcze o drukarki

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_hq.pm.waw.pl)
Data: Tue 03 Dec 1996 - 18:00:25 MET

zdroj_at_usctoux1.cto.us.edu.pl (Grzegorz Zdrojkowski) writes:

> Male pytanko
> Co wiecie o drukarkach(czeka mnie zakup za ok. miesiac)
> - Epson Stylus 200 [Color]
> - HP 400
> Czytalem nieco waszych postingow powyzej. Wychodzi na to ze stylusy pluja
> atramentem jak zarzynana swinia, hp drukuja do dupy , lexmarki to jeden wielki
> shit. To JAKA drukarka do 10 mln ( z VAT) jest OK ????!!!

Mam taki patent jak HP 600 - kupilem ja kilka miesiecy temu do drukowania
cz-b. Drukuje bardzo dobrze, nawet na badziewnym papierze, ktory juz raz
sluzyl do xero. Maszynka potrafi drukowac takze w kolorze, ale (to HP 600)
w tym celu trzeba jej zmienic glowice (recznie) - wydruk rowniez jest dobry,
ale w przypadku zdjec widac mozaike - tu zapewne pomoglaby dyfuzja bledu.
Slyszalem, ze to sprawa drivera (ktos sie chwalil, ze ma lepszy), ale jako
ze ja drukuje w cz-b, to nie ma to zadnego znaczenia (wydruk kolorowy
potrzebny mi byl do jakiejs pracy zony - jakies slupki, wykresy itp).

--
Krzysztof Halasa