Re: Oswajanie HP5L cd.

Autor: Jacek Osiecki (joshua_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Tue 03 Dec 1996 - 10:47:43 MET

On Tue, 3 Dec 1996, Leszek A. Szczepanowski wrote:

> Ja w ogole nie wiem co wy za drukarki macie :-)))))
> Ja mam HP5L juz pol roku i NIC, slownie NIC sie nie dzieje zlego, kartki
> wciaga, drukuje na kopertach, toner jeszcze sie nie skonczyl, a uzywam
> jej dosyc duzo.
>
> Jedno ALE mam do sterownikow GDI - po prostu nie chodza (nie zebym chcial
> ich namietnie uzywac, ale lubie jak wszytko chodzi)... Powoduja bledy
> ochrony.
> Za to sterownik PCL jest ok. Nie wie ktos czy sa moze jakies nowe wersje
> w.w. z jakimis fixami ? :-))

Mam LJ5L, tez nie mam zadnych problemow... nawet ze sterownikami GDI i
uzytkowaniem w Windoziarskiej sieci... Aha: sterowniki mam z ftp-u HP -
polskie pod Win95 (te stare robily jakies hece)

Pozdrowka,
| Jacek Osiecki, ul. K.Jagiellonczyka 12, 31-704 Krakow 60 tel. (012)-434881|
|joshua_at_student.uci.agh.edu.pl http://linux.uci.agh.edu.pl/~joshua2 |