Re: HD w szufladzie OPTIMUS czy ADAX?

Autor: Witold Chudzio (witek_at_piast.t19.ds.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 02 Dec 1996 - 17:09:21 MET

Pawel Grzegorz Angerman wrote:
> Jestem zainteresowany, czy obecnie na rynku jest popularniejszy
> standard szuflad do HD firmy OPTIMUS czy JTT.
Nie wiem jak jest z popularnoscia. Podam swoje doświadczenia.
U siebie (w akademiku)mam 2 ADAXa. Przewijaly sie rozne dyski i nie bylo
z nimi problemow. W pracy mialem kieszonki OPTIMUS (2 sztuki)- niezgodne
pomiedzy soba (okupilem to spaleniem elektroniki kieszeni). Teraz
wszedzie sa ADAX (zawsze napiecie w tym samym miejscu).
Natomiast nie rozumiem uwagi :
> OPTIMUS ma troche lepsze rozwiazania mechaniczne.
??
Pozdrawiam
  Witold Chudzio
  witek_at_piast.t19.ds.pwr.wroc.pl