Re: rewolucja w lublinie

Autor: S.D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Mon 02 Dec 1996 - 16:56:42 MET

Grzes Janoszka <grzesjan_at_student.uci.agh.edu.pl> wrote in article
<Pine.SUN.3.95.961202112322.29094A-100000_at_student>...
On 2 Dec 1996, Andrzej Karpinski wrote:

> nie wiem czy wiecie, ale pare dni temu miala miejsce w lublinie
najwieksza w
> kraju rewolucja trelekomunikacyjna. calkowicie zlikwidowano wszystkie
stare
> analogowe centrale telefoniczne a w ich miejsce postawiono nowe centrale
> simensa (faktycznie nowe a nie wycofane z zagramanicy). wymieniono takze
> spora czesc kabli w miescie z prostego powodu - nowe centrale nie chcialy

> wcale dzialac na starych kablach ;) roznica? w calym miescie sa tony,
jakosc
> [...]
;) w

Nie wiem, czym się chwalisz ;) U mnie (Oświęcim woj. bielskie) takie coś
jest od dawna! Też była totalna zmiana, a od wiosny tego roku mamy po
całym województwie róch bez kierunkowych za cenę LOKALNEJ rozmowy.
Co do Inetu to Oświęcim jest za Bangladeszem, ale przynajmniej modemy
szaleją na najwyższych obrotach.
To jest chyba nieco inna skala tzn cale wojewodztwo lubelskie a miasto
Oswiecim.....