Re: Monitory i pola elektromagnetyczne

Autor: Robert Kowalski (robek_at_it.com.pl)
Data: Mon 02 Dec 1996 - 16:16:05 MET

Pawel Sanowski <ec-zg_at_zeto-zg.perytnet.pl> napisał(a) w artykule
<01bbe028$244d9b00$0200a8c0_at_sliwa>...
> Czesc
>
> Mam taki maly problem
> Czesc komputerow w mojej firmie stoi w poblizu
> zrudel silnych pul elektromagnetycznych (pracuje w elektrocieplowni)
> i obraz na monitorach tych komputerow plywa (faluje), po osmiu
> godzinach przy takim monitorze mozna dostac choroby morskiej.
> I tu mam pytanie co z tym mozna zrobic
> czy da sie ekranowac pomieszczenia
> czy moze mozna dostac jakies odporniejsze monitory
>
> Sliwa
Sprawdz czy nie masz zaklocen w zasilaniu, ja nie pracuje w
elektrocieplowni i u mnie tez monitory faluja jak je wlacze w normalna siec
energetyczna. Problem znika kiedy monitor wetkne w specjalna linie
zasilajaca komputery.
Pozdrowienia

--
Robert Kowalski