Re: HD w szufladzie OPTIMUS czy ADAX?

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Fri 29 Nov 1996 - 22:17:01 MET

Fri, 29 Nov 1996 15:16:30, pga_at_ikar.t17.ds.pwr.wroc.pl (Pawel Grzegorz
Angerman) napisał(a):

>Witajcie!
>
>Jestem zainteresowany, czy obecnie na rynku jest popularniejszy
>standard szuflad do HD firmy OPTIMUS czy JTT. OPTIMUS ma troche
>lepsze rozwiazania mechaniczne, ale zastanawia mnie, czego
>jest wiecej - trudno rozsadnie wybrac. Tym bardziej, ze w komputerze
>mam juz kieszen do szuflad ADAX-a (ale ich mechanika...)
>Zachecam do wypowiedzenia sie na ten temat :-)

Czemu niby OPTIMUS ma lepsze rozwiazania techniczne? Szuflady ADAX-a
maja metalowe obudowy, a Optimusa plastikowe.

Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
Do wziecia wersja beta pelnej konwersji ISO 8859-2
na CP1250 do Forte Agenta 0.99f. Wszelkie bugi do mnie!