Re: Klopoty z Gravisem.

Autor: Tomasz Finke (tom_at_sprocket.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 29 Nov 1996 - 16:27:50 MET

Krzysztof Pastwa (szopen_at_rubikon.net.pl) wrote:
> Mam problem z karta Primax Ultrasound ktora nie chce dzilac w Win95.
> tzn. dziala ale dzwiek jest wrywany na jakas sekunde a potem gra 2 sek. i
> znowu cisza 1 sek. itd.
> Jezeli ktos wie jak se z tym poradzic to niech napisze:

A czy nie masz przypadkiem podkreconej magistrali ISA ponad przepisowe
8MHz? Na moim Primaxie tez mialem klopoty z przerywaniem dzwieku,
glownie w grach, dopoki nie zwolnilem magistrali. U mnie zaczelo dzialac
poprawnie przy zejsciu z 12.5MHz na 10, ale znam osoby, ktore musialy
ustawic standardowa predkosc.

Tomek