Re: karta vga

Autor: Raku (matrix_at_altkom.krakow.pl)
Data: Fri 29 Nov 1996 - 14:51:34 MET

Dariusz Kolakowski wrote:

> Czesc.
> Zmienilem tradycyjna vga na trident tvga z 512 kb ramu.Po zmianie,gry typu doom
> dobrze chodza mi pod dosem.Jednak kiedy uruchomie windows 3.1,to po pokazaniu
> sie planszy tytulowej komputer wiesza sie.Prosze o wyjasnienie tego problemu.
> Darek.

Jesli wczesniej miales rozdzielczosc ustawina na 800x600 to patrz nizej:
1. jestes w DOS-ie wchodzisz do katalogu WINDOWS
2. wpisujesz setup i ENTER
3. trele mele wchodzisz to okna z parametrami garfiki i wybierasz
najzwyklejsza VGA
4. zapisujesz dane wylazisz i mozesz wpisac win
5. jesli odpali moszesz kolowac sterowniki do karty dla 800x600
jesli nie pomoglo pisz

      Raku !!!
 mraczkow_at_novell.zarz.agh.edu.pl
 mraczkow_at_altkom.krakow.pl