Oswajanie HP5L cd.

Autor: Maciej Pilichowski (macias_at_phys.uni.torun.pl)
Data: Fri 29 Nov 1996 - 13:13:38 MET

Hej,

  Hmm, krociutko o profesjonalnej tandecie, czyli o poprawianiu tego co HP
spieprzyl. Z postingow wiem, ze ilustam osobom nie za chetnie dziala
podajnik. Nie wiem dokladnie czym sie to objawia -- u mnie w kazdym razie
przy wkladaniu pojedynczych kartek do zbiorczego podajnika drukarka nie
chwytala kartek. Probowalem wczoraj caly sprzet rozkrecac, majstrowac w
srodku, a o polnocy okazalo sie, ze rozwiazanie najprostsze jest
najskuteczniejsze.
  Bez rokrecania sprzetu, trzeba przykleic dwa waskie paski gietkiego
plastiku /np. zuzyta karta telefoniczna/ na poprzeczce od podajnika single.
Te paski beda dociskaly kartki do podajnika zbiorczego. Uwazajcie, zeby za
bardzo nie dociskaly, bo kartka w ogole Wam do podajnika nie wjedzie. Te
paski najlepiej rozmiescic tak w 1/3 dlugosci poprzeczki. Lepiej nie
umieszczac jednej na srodku, bo wlasnie na srodku znajduje sie najwiekszy
walek i kartka moze Wam nie wjechac, albo jak dacie za dlugi pasek, to
walek sciagnie i ten pasek. No a rozsmazonego plastiku w laserze nie zycze
nikomu.

zycze powodzenia w walce z 5L
i milego dnia takze
hej