dyski Quantum Fireball - dobre?

Autor: RoMan Mandziejewicz (RoMan.Mandziejewicz_at_f88.n484.z2.fidonet.org)
Data: Wed 27 Nov 1996 - 22:34:04 MET

Hello rafal.

27 Nov 96 17:44, rafal wiosna wrote to RoMan Mandziejewicz:

 rw>>> Co z zanikami prądu?
> [...]
 rw> Gołym? Z kaszą? Boli. Cholernie boli.

Nie zauważyłem. W ciągu tych ponad 2 lat nic złego się nie działo. W starym
RoMan BBS pod DesqView kłopoty były tylko z dyskami Conner, ale to z mojej winy
- preformatowałem je, a były to jedne z pierwszych IDE i jeszcze dawały sie
preformatować. Efektem preformatowania była konieczność wykonywania calibrate
raz na miesiąc (później już co dwa tygodnie, ale to już nie za moich czasów).

 rw>>> Co oprócz BBS-u masz na tym komputrze?
 rw> Ujmijmy to tak: piszemy o systemie BBS-owym opartym na DOS-ie...
 rw> 8^)

Trochę przestałem rozumieć. Twój BBS nie pracuje przecież pod DOSem tylko pod
półośką...

RoMan