Re: O windows'95 - off-topic

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Thu 28 Nov 1996 - 20:14:55 MET

28 Nov 1996 18:49:49 +0100, zylla_at_lodz1.p.lodz.pl (Romuald Zylla,
T.Uni. of Lodz, PL) napisał(a):

> Napisz bardziej konkretnie co masz mu zdo zarzucenia.

Fatalny viewer. Wlasciwie to brak viewera - uruchamia Netscape i M$ w
kilku oknach! Poza tym jakis ubogi. Ale bawilem sie nim bardzo bo
sciagnalem sobie tez HomeSite - dla mnie bomba! Mozna grupowac pliki
html i projekty i ladowac je wszystkie naraz do komputra. Do szczescia
brakuje tylko, zeby automatycznie ladowal plik index.html po
zmodyfikowaniu ktoregos z plikow html nalezacych do projektu...

> Waham sie czy nie zaczac uzywac tego programu.

Ja bym odradzal... Ale nie bawilem sie nim wystarczajaco dlugi, zeby
powiedziec, ze to shit.

> Na razie uzywam HotDog Pro - program przyzwoity ale wqrwia mnie jego
> zachowanie przy edycji - jak ustawie np kursor na srodkowej linii
> od gory okna to mi ten edytor przewija automatycznie w taki sposob,
> ze kursor znajduje sie na gorze ekranu i nie widze linijek powyzej.

Ten HotDog ma edycje tagow? Bo zastanawiam sie, czy go sobie nie
pociagnac. Ale dlugi jest...

> Z HotDogiem tego nie ma - przynajmniej dla wersji NN 3.0

Za to z Explorerem wspolracuje bardzo ladnie...

PS. Ktos tu kiedys pisal o edytorze, ktory "pisze" w ISO8859-2. Jaki
to?

Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
Do wziecia wersja beta pelnej konwersji ISO 8859-2
na CP1250 do Forte Agenta 0.99f. Wszelkie bugi do mnie!