O windows'95 - off-topic

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Thu 28 Nov 1996 - 17:18:50 MET

Wlasnie zdarzyla mi sie zabawna sytuacja...

Tworze sobie strone pod edytorem HTML, zaladowane tez NN i IE. System
widze zaczyna sie juz chwiac, bo juz programy powoli padaja. Czyli
wingroza musi zostac przeladowana. No i najlepsze: wybieram "Zakonczyc
prace komputera" (z zamiarem zamkniecia windows) a tutaj pokazuje sie
niebieska ramka z napisem "Blednie dzialajacy program zostanie
zakonczony". I o to mi wlasnie chodzilo... :)

PS. Niestety ta ramka nie chciala zniknac - po kazdym nacisnieciu
klawisza pojawiala sie na nowo. Obiecanki-cacanki... :)

PS2. Zainstalowalem pod win95 NN3.01. Problem jest taki, ze pod
FlexED-em (fatalny program) i HomeSite przy probie podgladu strony
zawsze jest ladowana kolejna wersja NN, zamiast odswiezenia
istniejacego juz okna. Jest na to jakas rada?

Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
Do wziecia wersja beta pelnej konwersji ISO 8859-2
na CP1250 do Forte Agenta 0.99f. Wszelkie bugi do mnie!