Re: Odp: Jaka plujke warto kupic ?

Autor: Robert Kowalski (robek_at_it.com.pl)
Data: Wed 27 Nov 1996 - 23:34:02 MET

Jacek Lewinski <lewinski_at_ccs.pl> napisał(a) w artykule
<329C5B7F.5BD0_at_ccs.pl>...
Radoslaw Poplawski wrote:

> Epson nie zaleca napelniania zbiornikow, bo oryginalne tusze sa ponoc
> specjalnie przygotowywane do druku 720dpi i uzycie normalnego tuszu
> pogarsza wydruk.

Ostrzegam przy okazji przed stosowaniem tuszu innego niż firmowy EPSONa!
Jeśli zaschnie głowica, to jest praktycznie do wyrzucenia a firmowy
serwis (np. UNOX) w tym wypadku NIE UZNAJE gwarancji. Koszt przynajmniej
1/2 drukarki. Mieliśmy taki przypadek z tuszem Pelikana i Stylusem 1000.
Co ciekawsze, Pelikan podaje, że ten tusz nadaje się jak najbardziej,
EPSON nie dementuje, a serwis EPSONa kasuje!

U mnie 16szt. EPSONów SQ 1170 trzeba było oddać do remontu i wymiany
głowicy za 2300zł szt.
Powód - tusz PELIKAN.

Pozdrawiam

--