Re: ZELAZNY SPRAWDZIAN

Autor: MIECZ - SŁAWOMIR (polradko_at_ix.netcom.com)
Data: Wed 27 Nov 1996 - 10:53:30 MET

Pan Gregorio Kus napisal:

> zelazny sprawdzian najlepiej robic zakutym lbem o sciane
> a do testow sluza odpowiednie grupy a nie pecet

Prosze Pana! Celowo wyslalem ten nic nieznaczacy "test" do tej grupy
poniewaz borykam sie z duzymi trudnosciami w usenetowych grupach
pl.soc.polityka, pl.listserv.dziennikarz i soc.culture.polish.
Jakas niewidzialna reka skasowala wszystkie moje artykuly zamieszczone
we wymienionych grupach. Usilowalem ponownie je zamiescic, lecz
z podobnym skutkiem. Dzisiaj zrobilem to samo i jeszcze nie wiem,
czy te artykuly uchowaja sie dluzej niz poprzednie. Wszystko to zaczelo sie
dziac w poniedzialek rano czasu polskiego. Jak dotad moj "sprawdzian" w grupie
usenetowej pl.comp.pecet pozostaje nietkniety. Podobne "zelazne sprawdziany"
wyslane w tym samym czasie do pozostalych w.w. grup ulegly tajemniczej kasacji.
Wszystko to moze wskazywac na dzialanie wymierzone we wolnosc wypowiedzi
na forum Internetu. Cieszylbym sie, gdyby ktos z wieksza znajomoscia
problemu byl mi w stanie pomoc rozwiklac ta zagadke. Bylbym takiej osobie
niezmiernie wdzieczny i zobowiazany. Przepraszam jednoczesnie za zajecie
swoim "testem" powierzchni obslugujacego ta grupe servera. Dziekuje za wasza
drodzy panstwo calkiem zrozumiala dla mnie reakcje.

> [...]
>
> zacytowal Polak zacofany

Moze jednak nie jestem tak nowoczesny, jak Roman Dmowski.
Czasami wydaje mi sie, ze go tylko czytam i wcale nie slucham sie.

--
      //
  O<<<M I E C Z>>>>>