Re: Kody drukarkowe

Autor: Ryszard Glab (rGLAB_at_waw.pdi.net)
Data: Tue 26 Nov 1996 - 22:02:02 MET

In article <11EDC0D0C9B_at_star.kul.stalwol.pl>,
 ZBOLE_at_star.kul.stalwol.pl (Zbigniew Olearczyk) wrote:

>Moze i by sie dalo, ale podeslij mi tego zipa bo jakos nie dostalem
>sie na taki URL.

  Wszystkich ktorzy maja problemy z polaczeniem z ftp.iag.net
zapraszam na moja strone. Wlasnie umiescilem tam podawany wczesniej
zbior (w czesci "Clipper dla wszystkich") -rowniez w formacie ASCII
(tzn. SDF i DELIMITED). Dodatkowo jako bonus :) jest tam moja baza
kodow sprzed trzech lat ale w formacie Norton Guide. Calosc (72 kB)
jest w zbiorze 'printesc.zip'
PS. Archiwum ftp.iag.net jest rowniez dostepne przez:
http://www.iag.net/~philb

--
r(ycho)GLAB
Warsaw, Poland