Re: GUS ,DMA i AWARD

Autor: Robert Kowalski (robek_at_it.com.pl)
Data: Tue 26 Nov 1996 - 20:18:55 MET

Tomasz Giela <tgiela_at_bet.po.opole.pl> napisał(a) w artykule
<32976203.33EA_at_bet.po.opole.pl>...

Classic

> Mam identyczna plyte (jedynie BIOS z 19.09.96) i Gravisa
> (ULTRASND=220,1,1,7,5)
> Opcje PLUG-AND-PLAY wylaczone. Jedynym malutkim problemem bylo
> przerwanie 11 na ktorym mialem wczesniej (na innej plycie) ustawiony
> caly
> soft i inita. Z przerwania tego korzysta BusMaster (default).Teraz mam
> 7-me.
> Podaj doklanda liste przyporzadkowanych przerwan i kanalow to cos sie
> wymysli.
> Jesli masz Win95 to najlepiej informacje spod:
> PanelSterowania/System/MenedzerUrzadzen/Komputer/Wlasciwosci.

Moje ustawienia w Windows
I/O 0220-022F
I/O 0320-320F
I/O 0388-380B
IRQ 12
IRQ 09
DMA 06
DMA 07

A w autoexec ULTRASND=220,1,1,7,5

komunikat "busy" mialem w dosie przy testowaniu Gravisa przez program
instalacyjny GUS'a.
Juz otrzymalem pomoc - nalezalo zmienic ustawienia LPT1 w biosie z EPP na
SPP

A tak na marginesie jaka masz wersje BIOS (numer)

Pozdrowienia

--
Robert Kowalski
robek_at_it.com.pl