Re: Jaka plujke warto kupic ?

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Tue 26 Nov 1996 - 15:47:24 MET

24 Nov 1996 21:27:39 GMT, krzycki_at_zeus.polsl.gliwice.pl (Michal
Krzycki) napisał(a):

>Heja !
>
>Zamierzam kupic plujke. W gre wchodza :
>
> HP 600
> Lexmark 1020
> Stylus Color
>
>Zdaje sie, ze najdrozsza jest HP (mialem ja w domu i mi sie b. podobala)
>
>Jakie sa wasze opinie na temat ww drukarek ?
>Moze w gre wchodza jeszcze jakies inne ? (gorny limit ceny na poziomie ceny
> HP 600)
>
>Wielkie dzieki
>
>Michal

Zapomnij o HP! Najlepiej kazdym. Slabo drukuje, gdy nie jest zepsuty.
Nadaje sie wlasciwie tylko do druku czarno-bialego. Gdy sie zepsuje,
to jedzie az do Warsawy, po czym wraca niekoniecznie naprawiony.
Serwis Epson ponoc jest w kazdym duzym miescie. No i jakosc druku z
Epson jest o wiele lepsza (zwlaszcza kolor) niz z HP.

Posiadacz HP

Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
Do wziecia wersja beta pelnej konwersji ISO 8859-2
na CP1250 do Forte Agenta 0.99f. Wszelkie bugi do mnie!