Re: CPU detection program

Autor: Grzegorz Mazur (gbm_at_ii.pw.edu.pl)
Data: Tue 26 Nov 1996 - 11:24:44 MET

Mariusz Studzinski wrote:
> Jesli kogos interesuje program do wykrywania modelu CPU (i ilosci
> cach'u) to radze odwiedzic: www.datadepo.com/whatcpu.htm. Mozna z
> tamtad zciagnac odpowiedni programik po podaniu paru informacji o
> sobie.
> P.S. Program ten wykryl u mnie cos takiego: (teoretycznie mam K5
> PR-100)
> Step:1
Na pewno 5-0-1, nie 5-0-0? Jesli tak, to jakie ma oznaczenia na obudowie
(wszystkie!). Pytam jako autor sporej czesci ww. programu...
> Czy ktos jest w stanie mi to przelozyc na polski (a konkretnie czy na
AMD K5, model 0 = SSA5, czyli srednio 105% szybkosci Pentium.
> podstawie tych danych da sie okreslic szybkosc CPU - czy jest to 75,
> 90 czy 100-tka)?
Nie da sie. Koniec. (Tym razem odpowiadam jako autor...) Chociaz
spekulowalbym, ze jezeli rzeczywiscie 501, to raczej nie 75 MHz a 100.

--
MyWebPage: http://grafi.ii.pw.edu.pl/gbm  (includes x86 CPUs secrets and
tools)