Re: PGP na PC,szyfrowanie,potwierdzanie

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Mon 25 Nov 1996 - 20:16:09 MET

On Mon, 25 Nov 1996 12:55:10 +0100, Pawel Krawczyk wrote:

>Jaki by to mialo sens gdyby stemplowali kazdy list ktory do
>nich przyjdzie? Najlepsza autoryzacja bedzie Twoj wlasny
>podpis cyfrowy a nie jakiegos urzedu.

troche sensy by mialo
wysylam list do kogos za posrednictwem takiego servera
ktory go "obklada" sygnatura PGP i wysyla do odbiorcy
z CC do mnie. Sprawdzam czy tresc nie zostala zmieniona
ii mamy bez PGP na wlasnym komputerze jaka taka pewnosc
ze mail ktory doszedl do odbiorcy jest tym samym ktory
wyslalem. Ew. zadam od odbiorcy zeby mi przyslal sygnature
z jaka do niego doszedl moj mail i porownuje ja z otrzymana.
Wtedy stopien pewnosci jest naprawde duzy.
Wydaje sie to dosc skomplikowane, ale dla wielu bedzie prostsze
niz instalowanie/konfiguracja PGP na wlasnym komputerze
(a zwlaszcza sprzegniecie tego z programem pocztowym)

Grego

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi