8500TVX + 5K90 (kilka pytan)

Autor: Robert Sikora (ibd327rs_at_loqi09.eti.pg.gda.pl)
Data: Mon 25 Nov 1996 - 12:29:25 MET

Kilka dni temu kupilem plyte Biostar 8500TVX plus procesor AMD 5K90.

W zwiazku z tym ma pare pytan:
-----------------------------
1. Czy ktos ma opis do setupu (AMI) tej plyty? Jest tam duzo opcji,
   ( w porownaniu do starszych BIOSow), a opis w instrukcji jest
   conajmniej lakoniczny.

2. Przy ladowaniu sterownika CD-ROM (cr_atapi.sys) pojawia sie napis

   Divide overflow

   i system wisi "na twardo".

3. W zwiazku z powyzszym: jak ustawic w Standard Setup parametry LBA, Blk,
   PIO i 32bit dla Matsushita CR-581-B, bo jak ustawie CD-ROM to
   przy starcie system nie rozpoznaje zadnego ATAPI CD-ROM?
   (a jak dam AUTO to rozpoznaje go, pisze jaki to model, ale to i tak nic
   nie zmienia, bo dalej jest to co w pkt. 2).

Inne ciekawostka:
 Po przelaczeniu internal cache z WriteThrough na WriteBack nie ma
 zadnej roznicy pod Sysinfo (to chyba nie jest normalne ?)

Bardzo bylbym wdzieczny za odpowiedzi, bo ta sprawa gnebi mnie juz od
kilku dni.

|Robert Sikora e-mail: ibd327rs_at_loqi.eti.pg.gda.pl |
|Politechnika Gdanska |
|Wydzial Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki |