Re: Odp: ODP: PROCESORY - POWOLI WYMIEKAM

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_hq.pm.waw.pl)
Data: Mon 25 Nov 1996 - 08:59:58 MET

kcynarsk_at_willow.iie.pz.zgora.pl (Krzysztof Cynarski) writes:

> A jeszcze tego ODP niestety jak sie domyslam Radek nie będzie w stanie
> zmienic: (to chyba tak jak ja - InternetMail).

A nie macie tam jakiegos przyzwoitego programu, musicie uzywac tego co jest
z systemem?
To mniej-wiecej tak, gdybym ja chcial uzywac tzw. mailx, czyli takiego
programu, ktory robi tak:

hq:~$ Mailx ktos_tam
Subject: to jest subject
tu daje tresc
druga linia
kropka oznacza koniec listu
..
EOT
hq:~$

Oczywiscie nie mozna tu poprawic poprzedniej linii ani nic z tych rzeczy.
Z tym ze tego programu ludzie juz nie uzywaja od wielu lat - natomiast
uzywaja go programy do wysylania informacji - dla nich ma on wlasciwy
interface.

--
Krzysztof Halasa