Re: dlaczego win95 laduje sie tak dlugo?

Autor: S.D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Sun 24 Nov 1996 - 22:08:12 MET

Mariusz Walaszek <progmar_at_silesia.ternet.pl> wrote in article
<01bbd9ff$2af667e0$LocalHost_at_progmar>...

> Bogdan Mizerski <BogdanM_at_tch.waw.pl> wrote in article
> <3294A72C.56DD_at_tch.waw.pl>...

> Mam Windows NT, które wstaje 3 min.
> Ostatni raz uruchamiałem je 3 miesiące temu.
> Chodzi cały czas.

Mam win95 i sie (prawie) nie kladzie.
Prawie oznacza eksperymnty z kiepskim software.

Czy ktos widzial jak dlugo wstaje MacOS na PowerPC?

Najbardziej nie lubie glupoli co pisza cos co gdzies przeczytali i wydaje
im sie ze jak sie dolacza do pewnych opinii to beda postzregani jako
doswiadczeni fachowcy. :(
lame.