Re: Times New Roman CE

Autor: R.J. Zylla (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Sun 24 Nov 1996 - 12:26:34 MET

z00mbie_at_cc.uni.torun.pl (Krzysztof z00mbie Trzaskulski) był uprzejmy
napisać:

>Witam...

>Mam problem. Otoz mam klopoty z fontem Times New Roman CE pod
>WfW. Zaczelo sie od klopotow w Word'zie. W czasie pisania tym fontem
>litery wygladaja jak "rozstrzelone" tzn. jak gdyby miedzy literami by-
>ly wstawione spacje. Jest tak na ekranie i wydruku. W innych aplika-

  Nie jestem pewien czy dobrze strzele ale ...
  Word w atrybutach akapitu ma opcje skondensowania i rozstrzelenia
  liter w napisach. Jesli sobie zapamietales (albo komputer to zrobil
  przez pomylke) we wlasciwosciach stylu domyslnego to nawet jak
  zaczynasz nowy tekst to automatycznie ten styl jest przyjmowany.
  Reinstalacja Worda czy Windows zachowuje ustawienia - takze style
  zdefiniowane przez uzytkownika - wiec na pewno nic sie samo nie
  poprawi. Dopiero wyrzniecie Worda w pien i instalacja "na goło"
  moze to poprawic. Oczywiscie jest takze normalna metoda: wejdz
  we wlasciwosci stylu domyslnego i ustaw prawidlowe parametry.
  Jest takze wątła możliwość, że masz wirusa Macro. Możesz go usunąć
  (ale wcześniej zrob kopie dokumentow na wszelki wypadek)
  programem F-MACRO z DataFellows. Możesz go ściągnąć z mojego
  servera: http://wipos.p.lodz.pl/av/f-mac176.zip

Romek