Re: plyty Tyan i Asus

Autor: Leszek A. Szczepanowski (twinsen_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sat 23 Nov 1996 - 16:13:13 MET

On 19 Nov 1996, Kris wrote:

> Jak wyglada wydajnosc plyt Tyan w porownaniu z plytami Asus
> np. z Tomcat 1 z P55T2P4 i Tomcat 2 z P55T2P4D.
> Czy plyty Tyana maja wsparcie dla sterownika NCR 810.
> Jednym slowem co dobrego i zlego mozecie powiedziec o plytach Tyan

Dobrego moge powiedziec tyle, ze wiem ze w Stanach pracuje te plytki na
wszelakiego rodzaju serverach i sa niezawodne - podobnie jak Asusy.
No i wiadomo - 8 lub 16 podstawek pod SIMMy PS/2, karty procesorowe...
Ogolnie bomba... :-)) Ale podobno nie maja supportu dla NCR 810...

| Leszek A. Szczepanowski, SQ9ANR. Packet Radio: SQ9ANR_at_SR9ZDN.KA.POL.EU |
| E-mail: twinsen_at_zeus.polsl.gliwice.pl & twinsen_at_boss.iele.polsl.gliwice.pl|
| IRC: Emean, sometimes on #gaduly #warez #gliwice 73 for HAMs |