Pomiar szybkosci!

Autor: Tomek Stankiewicz (venglin_at_hektor.umcs.lublin.pl)
Data: Sat 23 Nov 1996 - 11:58:12 MET

Mam pytanie zwiazane z mierzeniem szybkosci transferu w sieci.

Chcialbym sie dowiedziec, jaki porgram jest najlepszy do tego celu.
Chodzi mi oczywiscie o pomiar transmisji np. 3KB/s. Mam modem 14.4 i
jest to dla mnie wazne. Moglbym sie dowiedziec, czy oplaca mi sie
ciagnac jakis plik czy nie. (najlepiej pod W95)

Pozdrawiam,
Tomek Stankiewicz, Polska, Lublin, Biernata 27
http://hektor.umcs.lublin.pl/~venglin/tom/index.htm