Re: OKIPAGE 4w

Autor: Janusz Radzienczak (pcplusch_at_medianet.com.pl)
Data: Sat 23 Nov 1996 - 01:13:54 MET

----------
From: Jacek Lewinski <lewinski_at_ccs.pl>
To: Multiple recipients of list <pecet_at_man.lodz.pl>
Subject: Re: OKIPAGE 4w
Date: 22 listopada 1996 17:31

Piotr Stasiak wrote:

> Czy komus udalo sie zmusic ta drukarenke do pracy w sieci Win95?
(--------------)

Też kiedyś z tym walczyłem. Pisałem w tej sprawie do OKIDATA.
Załączam odpowiedź, która chyba wyjaśnia wszystko.
J.L.

-----
Unfortunately this printer will not function on a network.
The printer uses software in order to capture the LPT1 port. Therefore
it
will not be able to work on the network. It needs to be connected
locally, and
can be the only device attached to the port.

||<<< Thank you for contacting Okidata Information Services >>>||

A chlopaki od NEC-a dali sobie z tym rade.
NEC SuperScript 610, 660, 860 (tez GDI) dziala w sieci Windows 3.11,
Windows95 i OS/2. !

Janusz