Streamer jaki dla Novell 3.12

Autor: piela_at_krysia.uni.lodz.pl
Data: Fri 22 Nov 1996 - 18:54:47 MET

Mam taki oto problem.
Stoje przed wyborem streamera dla servera Novell Netware 3.12
( dla ok 10-15 stanowisk) , dwa dyski 2,1 GB w mirroringu.
Zadowolilby mnie streamer do ok 1 GB SCSI - 2 fast.
Znalazlem HP z serii Sure Store, ale sa one
oblednie drogie ok 4.000 do 13.000, sa tez tansze
z serii Taravan (np Tarawan 1000i 0,8 GB za ok. 550 zl oraz
z serii Colorado ok 800 zl. Niestety dwa powyzej wymienione
posiadaja interface FDD a nie SCSI.
W zwiazku z powyzszym mam nastepujace pytania do osob majacych
pewne doswiadczenie w zakresie archiwizacji danych w serverze Novellowskim:
1. Jaka jest ewentualna inna propozycja streamera, tak w okolicy max 2000,00 zl
2. Czy wymienione powyzej dwa modele mozna by wykorzystac do archiwizacji
w Novellu.
Ceny podawlem netto.
Tomek
piela_at_krysia.uni.lodz.pl