Re: Karta video Matrox Milenium

Autor: Krzysztof z00mbie Trzaskulski (z00mbie_at_cc.uni.torun.pl)
Data: Fri 22 Nov 1996 - 15:42:07 MET

"Marcin Sliwiński" <marcins_at_ftp.jmk.lodz.pl> wrote:
>Poszukuje kogos kto mial doczynienia z
>karta Milenium Matroxa w zastosowaniach CAD
>Chodzi o konfigoracje karty dla Acada13

Niestety z AtuCad'em nie mam doswiadczen.
Mam Millenium 8MB, ale pracuje w Micro-
Station. W wersji 95 (pod DOS'em) nie mam
zadnych problemow, natomiast w v.5.0 pro-
gram glupieje przy powiekszaniu obszaru ekra-
nu. Przy podawaniu pierwszego punktu powieksza-
nego prostokata, kursor przeskakuje kilka cm nizej
Jest to troche klopotliwe...
z00mbie
PS. Przed chwila widzialem na comp.cad.microstation,
ze ktos ma podobne problemy...