Re: Jaki scaner!!!

Autor: Robert Slawinski (ru4d2_at_interport.net)
Data: Fri 22 Nov 1996 - 11:46:59 MET

Jacek Lewinski <lewinski_at_ccs.pl> wrote:

> [...]
Do=B6wiadczenie serwisowe uczy, =BFe do takich zastosowa=F1 jednak MAC
je=
>st
>niezast=B1piony.
>Znam wielu u=BFytkownik=F3w, kt=F3rzy bardzo si=EA upierali si=EA przy P=
>C a potem
>gorzko tego =BFa=B3owali. =
>Nie =BFebym chcia=B3 zniech=EAci=E6 ....

przepraszam, ze sie wetne, ale czy moglibyscie mi powiedziec co mam
zrobic free agentowi, zebym mogl odczytac ten text. nie mam polskich
znakow w komputerze. skad je wziac i jak zainstalowac we free agent
(windows) (jesli potrzebna jakas specyficzna instalacja dla tego
programu). widzialem tez tutaj i inny sposob kodowania ogonkow. czy te
dwa systemy sie nie kloca?

to prawda, ze makowka jest niezastapiona do dtp. moze inaczej. byla.
to chyba wszystko bylo cacy jak caly mac byl robiony przez apple'a i
caly hardware byl slicznie zgrany. teraz jak mac jest rozdrapany przez
wiele firm. kazda ma inne podejscie do tematu. zrobi sie tak sama
kaszanka jak z pc. juz sie robi. rozne plyty glowne, rozne karty
graficzne, rozne traktowanie pstsciptu itp.
coraz czesciej w serwisach bywaja pc, coraz czesciej tez silicon
graphics. ale chyba mac jeszcze dlugo tam bedzie siedzial. taka
bezwladnosc.
sorry, ze troche nie na temat.
<rs>.