Re: Kupno na gieldzie

Autor: Slawomir Mateuszczyk (SLAW_at_gazeta.pl)
Data: Fri 22 Nov 1996 - 11:08:17 MET

> Wed, 20 Nov 1996 16:56:26 -0800, Bogdan Mizerski <BogdanM_at_tch.waw.pl>
[...]
> Jak tam sprawdzac sprzet? Bylem na wakacjach, to cos na tej
> "ekologicznej" gieldzie pradu nie widzialem. :)
>
> Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)

To chyba wysoko zadzierales nosa - ja zawsze potykam sie o kable
zasilajace rozchodzace sie z hamburgerowni od strony Grzybowskiej
po terenie calej gieldy. Kiedys pare osob trenowalo rowniez podlaczanie
sie do mieszkania kolegi w sasiednim wiezowcu - malowniczo wygladaly
kable siegajace 7 - 8 pietra, powiewajace na wietrze.

 Slawomir Mateuszczyk            E-mail: S.Mateuszczyk_at_gazeta.pl
 Network Administrator           http://www.riviera.pw.edu.pl/~smateusz
 Maile z polskimi literami zakodowanymi w MIME/ISO-8859-2 mile widziane.