Re: Jaki Wave Table

Autor: WP (przygoda_at_clri6a.gsi.de)
Data: Fri 22 Nov 1996 - 10:45:51 MET

goth_at_slip.net (Pawel Izdebski) wrote:

>Jaki modul wave table polecalibyscie kupic: Korga, Yamahe czy Rolanda.
>A moze jeszcze cos innego? Jesli mozna to z podaniem cen.

Niestety nie slyszalem na ucho zadnego z tych modulow (a uslyszec to
rzecz najistotniejsza :) ale takze nosze sie z zamiarem kupienia
predzej czy pozniej modulu WT (mimo iz mam AWE32 full). Z tego co
zdolalem wyczytac na WWW tudziez w gazetach, wychodzi, ze
najciekawszym zakupem bylby modul Yamahy. Na samym dole strony
http://www.yamaha.co.uk/html/h_hardwr.htm mozesz sciagnac plik
w formacie Worda z opisem. (DB60XG)
Mozesz tez sprobowac pod adresem http://yamaha.com:8000/infosrch.htm
wpisujac db50xg
Co do cen - to zalezy od modulu (w.wym. firmy maja rozne modele).
Korg (ten modul co kursuje w Polsce po gieldach) kosztuje bodaj
300-400 zl (z grubsza), pozostale - sa drogie (wyraznie ponad 500 zl).

"Rad" typu "kup sobie "GUS"a nie sluchaj - sa one (juz to kiedys
pisalem) rownie niepowazne (bez obrazy dla tak radzacych) co klotnie
GUSowcow i AWEowcow.

WP