Re: streamer DAT

Autor: Robert Slawinski (ru4d2_at_interport.net)
Data: Fri 22 Nov 1996 - 10:35:38 MET

Grzegorz Szyszlo <ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl> wrote:

>Nie. tasme czyszczaca i te do zapisu chowa do szuflady, a potem przy
>pierwszej okazji ja sprzeda. To samo z sankami.

zima blisko, wszystko jasne (po co kumu sanki luzem?)

>Az tak zle to nie jest. Ale jesli widzisz ze kurz ci siada wszedzie,
>to badz pewien ze streamer trzeba bedzie w ciagu miesiaca oddac do serwisu
>na czyszczenie.

nie, chyba az tak zle to tu nie jest. ale pamietam jak kiedys mialem
magnetowid Hi8 (podobna mechanika co w streamerze, chyba nosnik na
tasmie tez podobny) i musialem go bez przerwy w pokrowcu trzymac bo
inaczej kazdy pylek z magnetowidu ladowal na tasmie.
pozdrawiam.<rs>.