Re: Andrzej Gorbiel nie zyje

Autor: Pawel Zielewski (ZIELU_at_gazeta.pl)
Data: Fri 22 Nov 1996 - 09:40:24 MET

> Date sent: Thu, 21 Nov 1996 09:15:40 +0100
> Send reply to: pecet_at_man.lodz.pl
> From: rawdall_at_phys.uni.torun.pl (Piotr Traczykowski)
> To: Multiple recipients of list <pecet_at_man.lodz.pl>
> Subject: Re: Andrzej Gorbiel nie zyje

> To jest lista PECET ??? Czy moze dom pogrzebowy jak ja zgine to tez tak
> zaplaczecie ???
> Rawdall

Jesli jestes tego wart - tak.
Ale na razie, po tym co zrobiles, NIE.
A poza tym - do wszystkich: juz niedlugo konto Andrzeja bedzie
zlikwidowane i nikt nie bedzie mial powodow do glupich zartow i
chamskich odzywek.
Panowie, juz cicho, mimowolnie szrgamy pamiec kolegi.

              PAWEL ZIELEWSKI

              ZIELU_at_gazeta.pl