Re: Czestot. odswiezania - jak okreslic?

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Thu 21 Nov 1996 - 22:05:23 MET

On Thu, 21 Nov 1996 12:46:59 +0100, Lukasz Grochal wrote:

>Nie pisze, bo sam mam taka (1MB) i nie narzekam. Ale to nie sprawa karty,
>tylko monitora i powinno byc napisane w instrukcji. U mnie jest to 60kHz w
>poziomie i 100Hz w pionie (Dwuletnie kolorowe DAEWOO LR NI 14cali), ale juz
>nowszy monitor kumpla ma tylko 75Hz, a w dodatku niektore czestotliwosci
>"nie chodza". Univbe (SDD 5.3) pozwala ustawic dowolne czestotliwosci
>odswiezania, wiec po prostu zobacz, ile wyciagnie (w razie czego po prostu
>zerwie synchronizacje). Albo zobacz do instrukcji monitora.

to nie takie proste
w instrukcji do mojego "stoi jak byk" 85Hz
i rzeczywiscie tyle wyciaga ...
problem w tym ze powyzej 72Hz obraz gwaltownie maleje
wraz ze wzrostem czestotliwosci.
Praktycznie - uzywam go na 70Hz bo wole to niz miec
o ponad cal mniejsza przekatna (i tak niewielka)

Grego

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi