Re: Monitory 15"

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Thu 21 Nov 1996 - 19:02:02 MET

> A co ma piernik do wiatraka ? Chip TRIO ma w sobie wszytko i procesor i
> RAMDAC i clock wiec Diamond nic tu nie zmieni.

a okazuje sie ze bardzo duzo. podobnie z et6000 - viewtop ciagnie 90Hz w
nizszych i 75 w wyzszych trybach, a np. stb 160Hz w nizszych i po 100Hz w
najwyzszych bez wzgledu na ilosc kolorow. inna rzecz, ze jakosc obrazu na STB
takze jest zdecydowanie lepsza, nawet na slabszych trybach. wiec jednak cos
ma.

karpio