wybor modemu

Autor: Radoslaw Putek (krzysiek_at_cieszyn.petex.bielsko.pl)
Data: Wed 20 Nov 1996 - 11:50:46 MET

Pomozcie , posiadam modem ZOOM 14.4 VFP with VOICE i zamierzam zmienic na cos szybszego 28.8 33.6 . Prosilbym o porade jaki modem aktualnie mozecie mi polecic . Wiem tyle ze moj ZOOM nizbyt ciekawie zachowywal sie na mojej cetrali , podczas nagrywania rozmow na automatyczna sekretarke sam nie potrafil rozlaczyc rozmowy po odlozeniu sluchawki rozmowcy , i takze podczas dzwonienia nie rozpoznawal sygnalu zajetego. Nie chce aby modem ktory kupie wyrabial to samo . No i jest pytanie czy warto juz kupowac modem 33.6 ?
Prosze o pomoc w wyborze.
Dzieki !!!