Re: STB vs VIEWTOP

Autor: Tomasz Jarnot (jurand_at_nzs.sci.agh.edu.pl)
Data: Thu 21 Nov 1996 - 14:20:17 MET

> pozostaje nadal pytanie, czy karty graficzne specjalnie dla gierek to
> naprawde to, czego oczekuja wymagajacy uzytkownicy komputerow, wykorzystujacy
> je do PRACY, bo nie zapominajmy, ze komputer glownie do tego powininen sluzyc.
>
> karpio

E tam komputer powinien sluzyc albo do ZARABIANIA PIENIEDZY albo do
PRZYJEMNOSCI... Kto mi zabroni sobie pograc jak mam wolny czas ? Mozna
sobie troszeczke tym podszlifowac chociazby angielski... Jesli nie mam z
tego zadnych korzysci to na komputerze nie pracuje i albo ide sobie gdzies
pobiegac albo pojezdzic autkiem albo giercze jak leje...

                                        Jurand