Re: SB PRO - awaria

Autor: Piotr Zalewa (zalun_at_eris.phys.uni.torun.pl)
Data: Thu 21 Nov 1996 - 13:03:07 MET

Lukasz Grochal wrote:

> Glupie pytanie, ale czy sprobowales uruchomic go z firmowymi ustawieniami?
> (w mojej SG NX-PRO trzeba rozpiac jumperek i wlaczyc komputer) moze po
> prostu schrzanily sie ustawienia?
>
> --
> Lukasz Grochal (.)
>
> WWW http://student.uci.agh.edu.pl/~cypis
> PGP finger cypis_at_student.uci.agh.edu.pl

karta bawilem sie na wszystkie sposoby - ustawialem takze wszystkie
jumpery tak samo jak w instrukcji od niej, ale efekt byl caly czas ten
sam. W W95 bawilem sie wszystkimi mozliwymi ustawieniami pomimo tego, ze
ustawienia na karcie byly mi dobrze znane.

Dalem ja kumplowi do sprawdzenia i dzialala mu we wszystkich grach, ale
bardzo cicho (pomijajac Duke'a, ktory dzialal tak samo jak u mnie
(P100), a takze fantastic, ktory wogole nie zauwazyl roznicy).
Jeszcze nie mialem okazji sprawdzic po raz drugi (czy rzeczywiscia
dziala np. w dOOm'ie, ale po cichu) - ten gosc oddal mi karte przed
chwila.

fajnie, ze ktos sie zainteresowal

zalun